Vážení zákazníci,
i mistr tesař se někdy utne, a ačkoliv se to běžně nestává, občas může dojít k nepříjemnosti, kterou byste potřebovali vyřešit. Ať už se jedná o problém s objednávkou, dopravou nebo jakostí, vždy preferujeme individuální řešení. To samozřejmě neznamená, že je nutné Vám přidělávat další starosti byrokracií a zbytečně komplikovaným reklamačním řádem. U nás máte jistotu, že se Váš problém budeme snažit VŽDY vyřešit k Vaší spokojenosti, a to co nejrychleji a nejpraktičtěji. A proto: narazíte-li na jakýkoliv problém, kontaktujte nás, prosím. Ať už se nám ozvete emailem nebo telefonicky, budeme Váš problém řešit obratem. V co nejkratší době se Vám ozveme s návrhem dalšího postupu. Kontaktovat nás můžete na telefonu +420776888359 nebo na emailu info@zmesky.cz
Reklamace
I. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
- Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NOZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).
- Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
- Zákazníkem internetového obchodu je buď Kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen “Kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „Kupující–podnikatel“). Kupující–spotřebitel a Kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „Kupující“.
- Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Prodávající je podnikatelem, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo služby.
II. ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO
- Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:
- má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se věc hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
- věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a,
- věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.